Witam,
jestem studentką IV roku socjologii. Obecnie prowadzę badania dotyczące kontroli Internetu. Stąd moje pytanie w ankiecie. Proszę o szczere odpowiedzi i ewentualnie wypowiedzenie się na dany temat.
Z góry dziekuję,
Marta
Zdecydowanie zgadzam się
Raczej się zgadzam
Nie mam zdania
Raczej się nie zgadzam
Zdecydowanie się nie zgadzam
Witam,
jestem studentką IV roku socjologii. Obecnie prowadzę badania dotyczące kontroli Internetu. Stąd moje pytanie w ankiecie. Proszę o szczere odpowiedzi i ewentualnie wypowiedzenie się na dany temat.
Z góry dziekuję,
Marta
Marto- tu może znajdziesz kilka ciekawych wypowiedzi -> http://www.torrentmania.info/f-wiado...nie-46943.html
Moja opinia też tam jest. A głos w ankiecie już oddałem.
Nie jest przestępstwem nawet w myśl polskiego prawa.
Samo ściąganie materiałów chronionych prawem autorskim bez udostępniania jest jedynie złamaniem zapisów ustawy o prawach autorskich i prawach pokrewnych, nie grozi za to odpowiedzialność karna, jedynie odpowiedzialność prawno cywilna w rozprawie na wniosek pokrzywdzonego czy organizacji go reprezentującej.
Ale zdecydowana większość programów p2p wymusza udostępnianie.
Nie patrzmy na to co było, ze złością, ani na to co będzie, ze strachem, lecz świadomie spójrzmy na to, co jest. ― JAMES THURBER
Jeśli są chronione to raczej nie powinni być możliwe do ściągnięcia,
To tak jakby nagle nikt nie musiał zamykać Samochodu, domu czy innej dobroci...
moim zdanie nie zgadzam sie ale coz juz tak jest i bedzie i pozostanie i nikt tego nie zmieni pozdro KwasPL
a co ze wrzucaniem linków do sieci np. z filmami, które dopiero co trafiły do kin, lub najnowszymi płytami artystów?
No raczej mało osób ich ściąga bo w tej jakości co trafią do sieci to wole poczekać 2 miechy na wersje dvd ;] Moim zdaniem to nie jest kradzież raczej powinni osądzić tego co to udostępnia a nie tego co ściąga ; D No cóż takie jest moje zdaniePozdro
Jestem miły , ALE NIE DARUJE ;-)