PDA

View Full Version : Trening na rzeżbę

Kamil164
14-07-08, 00:54
Myślę, że prawie każdy , kto ćwiczy na siłowni chciałby wyglądać jak Arni Sch. w czasach młodości. Żeby osiągnąć zamierzony cel trzeba mieć dużo chęci, silnej woli oraz odpowiednio ćwiczyć(czasami przydaję sie też kasa:P).

Ćwiczę od ponad 3,5 roku. Mam to szczęśćie, że 'chodze' na w pelni profesionalna silownie oraz uczę się od exkulturysty z ponad 30letnim doświadczeniem. Przedstawie wam podstawy jego metoye treningowej;-)

1.Ciężar nie ma znaczenie! Nie wstydź się 'machać' małym obciążeniem! Nie siłuj sie/rzucaj sztangą. Powtórzenia rób równo(TECHNICZNIE), najlepies 4s/2s. Ciężar zwiększaj wraz z seriami(4 serie po 12 powtorzen)
2.Podziel swoje ciało na 4 części: klatka z plecami,barki, ręce, nogi. Każdą z tych częsci 'trenuj' w osobny dzień treningowy.
3.Dieta: ja nie stosuje. Jem co popadnie i ile popadnie(mam swietny metabolizm). Ogólnie nie przesadzać z tłuszczami. Duzo białka, 3,5g/1lg wagi ciala. Nie polecam gainerow, poniewaz zalewaja fat'em
4.Rob ok 6 cwiczen na kazda czesc ciala(oprocz nog). Rozbij to najlepiej na 2x3 cwicznia.

Takie podstawowe podstawy;-) O poszczególne ćwiczenia pytajcie;-) Za dużo musiłabym sie rozpisywać

Edit:

Jeżeli chcecie coś osiągnąć, to musicie zrezygnować z alkoholu...:)

;-)

ReVolution
14-07-08, 01:00
thx za porady;) od czegos nalezy zaczac w koncu...

Kamil164
14-07-08, 01:05
Rev: to trening nie dla Ciebie na razie:) Trening na rzeźbe mozesz zacząć za pare miesiący, jak dobrze Ci bedzie wchodzilo;)
Ty na poczatku cwicz technicznie z malymi cieazarmi. Nie rob wielu cweiczne. Najlepiej na poczatku jest robic 3 treningi w tygodniu i na kazdym 'robic' każda część o ajkiej pisałem w pkt 2

Castiel
14-07-08, 11:40
ja długo nie cwicze ale wydaje mi sie ze temat z treningami powinien zaczynac sie od treningu na mase:)

Pirat4Ever
14-07-08, 12:25
No dobre porady thx you ale alkoholu sobie nie odmówię :P

ReVolution
14-07-08, 12:28