View Full Version : pytanie początkującego, proszę o pomoc
Witam na wstepie chciałem powiedzieć że jestem początkujący w sprawach P2P więc proszę o wyrozumiałość a nie wiedziałem w jakim dziale mogę to napisać...
Chciałem się dowiedzieć jaki jest najlepszy program do ściągania filmów, seriali itd ale taki w którym nie ma kolejek i nie muszę nikomu nic sam udostępniać , po prostu tylko ja ściągam, chodzi mi również o prostotę obsługi i oczywiscie szybkośc ściągania
Na początku ściągałem przez rapidshare ale tam zeby ściagać to trzeba partiami a to jest męczące a ja chcę np. jakiś film lub odcinek seriali sciagnąc w całosci za jednym razem...
Nie wiem czy to ważne ale sam mam netię 1024 kb rozdzielaną na dwoch uzytkowników przez router bezprzewodowy, kartę WLAN .... Będę wdzięczny za pomoc
Jak niechcesz nic wysyłać to polecam P2M i program moorhunt. Poczytaj troszkę na ten temat. Osobiście polecałbym jednak torrenty i program utorrent. W paru zdaniach tobie tego nie wyjaśnię, musisz sam poszukać na TM lub google odpowiednich tematów na ten temat i sam zdecydujesz.
ReVolution
21-05-08, 15:01
no na takim uploadzie to mozesz sobie zassac najwyzej 30gb na miech i to jakbys mial wlaczonego kompa 24h wiec odradzam torrent, jednak jesli koniecznie musi byc torrent to jakies strony na ktorych jest slabe s/l ratio (torrentleech.pl , bitsoup.org itd itp innymi slowy te slabsze:P)
Zarejestruj sie na stronkach gdzie ściąga się za pomocą programów P2M,OP2M,MoorHunt.
Tam nie trzeba nic oddawać i czekać.
Tu masz wszystkie najlepsze stronki polskie tego typu
http://www.torrentmania.info/f-peer2mail-p2m-37/t-ranking-p2m-polskie-fora-10672.html
no na takim uploadzie to mozesz sobie zassac najwyzej 30gb na miech i to jakbys mial wlaczonego kompa 24h wiec odradzam torrent, jednak jesli koniecznie musi byc torrent to jakies strony na ktorych jest slabe s/l ratio (torrentleech.pl , bitsoup.org itd itp innymi slowy te slabsze:P)
kolejny ratioonan i shelofan sie odezwal