View Full Version : chce założyć konto shell
Witam.Jak moge założyć konto shell, mam internet chello 2mb.Napiszcie krok po kroku co mam robić,bo jestem w tej materii zielony.Również gdzie i ile kasy.Może być tam gdzie wy macie.Czy ma znaczenie,że ma viste home premium.Jakie warunki musze spełnić by posiadać konto shell.Napiszcie łopatologicznie bo mam kompa dopiero od pół roku.Dla przykładu napisze,że dopiero od niedawna umiem robić screeny,więc sami widzicie.
Shella się nie zakłada i nie ma do rzeczy nic Twój komputer.
Możesz go sobie wynająć (przykładowo na miesiąc).
http://www.torrentmania.info/f-oferty-shelli-134.html/
Tu masz oferty.
Kto, co, czym, za ile.
Albo samemu wykupić serwer :P tylko ktoś musiałby Ci się nim zająć.
Konrad9991
11-03-08, 16:45
Albo samemu wykupić serwer :P tylko ktoś musiałby Ci się nim zająć.
ale chyba ten wariant stanowczo odpada. trzeba się trochę znać żeby kupić sobie swój serwer
co chlopaka klamiecie chce miec shella instaluje sobie linuxa na kompie i ma shella :)
ale chyba ten wariant stanowczo odpada. trzeba się trochę znać żeby kupić sobie swój serwer
zeby kupic to sie nie trzeba znac :)
Konrad9991
11-03-08, 17:03
zeby kupic to sie nie trzeba znac :)
po pierwsze posty się kolego edytuje.
przeczytaj pierwszego posta i dopiero wtedy pomyśl czy ktoś kto się dopiero nauczył robić screena i ma małe pojęcie o komputerach jest w stanie bez żadnej pomocy kupić sobie serwer pod shella !!!!
jak już mu się uda kupić to dopiero późnej będzie dla niego czarna magia
pomyśl
po pierwsze posty się kolego edytuje.
przeczytaj pierwszego posta i dopiero wtedy pomyśl czy ktoś kto się dopiero nauczył robić screena i ma małe pojęcie o komputerach jest w stanie bez żadnej pomocy kupić sobie serwer pod shella !!!!
jak już mu się uda kupić to dopiero późnej będzie dla niego czarna magia
pomyśl